Min Tjej!


Min o Jonnas lilla hand<3

Ja nu har min tjej paserat 5kg gränsen :) i torsdags vägde hon 5145g..herrre gu hon kan nästan inte ha nå kläder längre, tur att alla har köpt lite störe kläder som hon har fått i present!

Nu har man i alla fall börjat erfara de här med att oroa sig! Uch va konstant orolig man är hela tiden, man e juh livrädd för att förlora henne.inte för att man ska tänka så men hon e juh bara för uderbar för att vara sann så man skulle verkligen inte kunna leva utan henne nu när man väl har fått henne i sitt liv!
Det blir juh inte bättre av att alla säger ja nu kommer du vara orolig konstant resten av ditt liv :P men de är väll så antar ja.

Brorsan och Annelie har paserat BF nu! 7/5 va de juh beräknat så varända gång han ringer nu så hoppas man bara att han ska säga att de är dax :D men än har de inte hänt ett skit! typiskt..... Hoppas hoppas hoppas de blir snart.

Ska verkligen försöka blir lite mer seriös med min blogg, de blir inte myck inlägg heller, sen kollar man in alla andra som e jätte duktiga o skriver en massa då känner man sig lite kass hehe...ska verkligen försöka skärpa mig!

ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0