Familjehelg :)



Ja den här helgen har de varit en riktig familjehelg! Äntligen kom pappa och eva o hälsade på från Vargön...Jonna vart så glad när morfar kom :)
I går hade min farmor middag för släkten för att hon hade fylt, de va så kul! nästan alla var där. Jonna var jätte duktig hon var lite orolig i början men sen var hon så snäll så, låg nästan i morfars knä hela tiden och mös. Vi tog generationskort (4 generationer) farmor, pappa, jag och jonna, blev jättebra :) ska lägga ut kort på de sen!

I dag åkte jag och jonna ut till morbror jonkan och annelie och grillade, pappa och eva kom och åt också innan dom skulle åka hemåt vargön igen...ÅÅ va gott de va, om de är nått brorsan kan så e de GRILLA vill ja lova ( nästa moberg de är han de ) :D

I kväll blir de övernattning hos mamma för vi ska till vererinären me min finaste Atlas i morgon och hon vill juh att jonna ska vara där jämt nu :P de ska bli kul att övernatta där :)

Hoppas ni alla har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0